چفت

  درست است که ورزش کردن در باشگاه ورزشی مزایای خاص خود را دارد و میتوانیم از دیدن تلاش بقیه و فضای شلوغ ورزشی انگیزه بگیرید ولی گاهی نیاز داریم بتونیم در خلوت خود  به ورزش کردن بپردازیم و یا

زمین ورزش و باشگاه شخصی

  • 13:26
  • 145  بازدید

  درست است که ورزش کردن در باشگاه ورزشی مزایای خاص خود را دارد و میتوانیم از دیدن تلاش بقیه و فضای شلوغ ورزشی انگیزه بگیرید ولی گاهی نیاز داریم بتونیم در خلوت خود  به ورزش کردن بپردازیم و یا شاید شما هم جزء افرادی هستید که هر بار صحبت از ورزش کردن پیش می آید، این گفتگو های تکراری را در ذهن خود بازگو می کنید 

 

  • من زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارم.
  • وقتی از سر کار بر می گردم به قدری خسته هستم که دیگر توانی برای رفتن به باشگاه ندارم.
  • پرداخت هزینه مربی خصوصی و حق عضویت باشگاه آن هم برای مدتی طولانی برای من هزینه ای مازاد است.

داشتن باشگاه خانگی و ورزش به صورت تنهایی باعث کاهش حواس پرتی در حین انجام تمرینات ورزشی و باعث تشویق‌تان به تمرکز بر روی حرکات می‌شود. 

 از سوی دیگر بعضی افراد شاید در خانه فرزند نوجوان و یا کودک پر سر وصدا دارند و برای تمرکز و دوری از سر صدا نیاز به خارج شدن از خانه و رفتن به باشگاه بدنسازی داشته باشند ولی عده ای دیگر از سر و صدا، شلوغی یا نگاه سایر افراد یا دیوارها و دستگاه های کثیف یک باشگاه بدنسازی کلافه شده اند و باشگاه مناسبی هم در اطراف ندارند

اگر این چنین است، هوم جیم بهترین گزینه برای شما است. به همین منظور قصد داریم  شما را با فواید باشگاه خانگی آشنا نماییم. موضوعی که به کلی می تواند سطح سلامتی و کیفیت زندگی روزمره شما را ارتقاء دهد.

داشتن یک باشگاه در خانه باعث می‌شود، ورزش کردن خیلی راحت‌تر و در دسترس‌تر باشد.

جیم (Gym) در زبان انگلیسی به معنای سالن‌های ورزشی و هوم (home) به معنای خانه می باشد و هوم جیم Home Gym را به صورت باشگاه خانگی ترجمه میکنند.

 

 

قبل از انجام هر کاری، به نکته ای باید توجه کنید :

بسیاری از علاقه مندان به ورزش بدنسازی مسیر اشتباهی را دنبال کردند و تجهیزات ورزشی مدرن و گران قیمتی خریداری کرده اند، اما پس از مدتی تمامی وسایل بدنسازی خریداری شده به موزه ای از آثار قدیمی باشگاهی تبدیل شده اند و کارکرد خود را از دست داده اند،

 

نکته دیگر این است که  یک باشگاه بدنسازی خانگی راحتی و بازده زیادی به همراه دارد، اما این ویژگی برای همه افراد صدق نمی کند. بعضی از افراد با دیدن محیط اجتماعی باشگاه بدنسازی به ادامه تمرینات خود تشویق و ترغیب می شوند، آنها تمرین در کنار دوستان و آشنایان را بیشتر دوست دارند. 
حقیقت این است که بعضی از افراد برای تمرینات انفرادی مناسبند و بعضی اینطور نیستند.

 

انجام تمرینات ورزشی در خانه موضوعی است که هر روز بیش از پیش مورد توجه ما قرار می گیرد. به ویژه با وجود دستگاه های فوق پیشرفته‌ی هوم جیم ، این روزها می توان باشگاه خانگی را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در بازار یافت.

با ما همراه باشید تا بیشتر با فواید هوم جیم آشنا شوید.

اولین مزیت در داشتن هوم جیم : به زندگی روزانه خود سلامتی بی افزایید

با داشتن هوم جیم و آشنایی با روش های تمرین و فواید باشگاه خانگی دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن باقی نمی ماند. ضمنا با وجود یک باشگاه کامل در گوشه‌ی خانه تان شما می توانید دقیقا در ساعات طلایی روز خود، به ورزش کردن مشغول شوید.

 

به جای آن که در طول روز درگیری ذهنی برای مدیریت رفتن به باشگاه داشته باشید، می توانید در هر لحظه از باشگاه خانگی خود استفاده کنید. پس زمانی تمرین می کنید، که دوست دارید تمرین کنید؛ و نه زمانی که برنامه‌ی باشگاه این اجازه را به شما می دهد.

هنگامی که کودکانتان مشغول استراحت هستند، برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان پخش می شود و یا صبح ها قبل از مراجعه به محل کار؛ همه چیز در اختیار شما است تا وارد یک برنامه سلامت شوید.

محیطی آرام و فارغ از استرس، همان گونه که شما دوست دارید

یکی از مهمترین فواید باشگاه خانگی ، انجام تمرینات در اتمسفری است که شما می پسندید. با موسیقی ای که دوست دارید، با برنامه ای که تماشا می کنید و حتی در سکوت یا شلوغی محض. البته به شما توصیه می کنیم محلی را برای قرار دادن هوم جیم انتخاب کنید که حداکثر انرژی و انگیزه را برای ورزش کردن به شما بدهد.

مطالب مرتبط:
لایک : 0
کد امنیتی رفرش

درباره ی سایت

شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند. شما می توانید در اینجا درباره ی خودتان بنویسید تا مخاطبان سایت با شما و فعالیت های شما آشنا شوند.

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

عنوان مطلب

عنوان مطلب شما در اینجا

موضوع مطلب 20 اردیبهشت 98
عنوان مطلب

عنوان مطلب شما در اینجا

موضوع مطلب 20 اردیبهشت 98
عنوان مطلب

عنوان مطلب در اینجا

موضوع مطلب 20 اردیبهشت 98
عنوان مطلب

عنوان مطلب شما در اینجا

موضوع مطلب 20 اردیبهشت 98

گالری تصاویر

در زیر تعدادی از نمونه کارها و عکس های من را مشاهده می کنید

پست های برگزیده من

در اینجا شما می توانید تعدادی از پست های پرطرفدار سایت را مشاهده نمایید

نظرات خود را با من در میان بگذارید

شما می توانید یک پیغام کوتاه برای مخاطبان و کاربران سایت خود در اینجا درج بکنید و سپس با استفاده از لینک زیر او را به یک صفحه ی خاص هدایت نمایید.

کلیک کنید